-
Powrót do listy
 
Spis utworów:
1. J’avais besoin d’etre la
2. Version Intégrale
3. Je resterai le meme
4. Si tu veux que je ne t’aime plus
5. For you
6. Salutations distinguées
7. Je l’aime encore
8. Bonne Espérance
9. Mise a jour
10. Un nouveau monde
11. Passagers que nous sommes
12. T’es la
13. La scene
Wykonawca: GAROU
Tytuł: VERSION INTEGRALE
Dystrybutor: SONY MUSIC PL
 
Premiera - 07.02.2011. “Prawdziwy ja w kompletnej wersji”, śpiewa Garou (znany z takich przebojów jak Gitan, Seul, Sous le vent, czy Reviens) w tytułowym utworze na swojej najnowszej, szóstej już studyjnej płycie „Version Intégrale” („Kompletna Wersja”). Europejska premiera wydawnictwa miała miejsce 29 listopada 2010 we Francji, a singiel promujący – „J’avais besoin d’être là” („Musiałem tam być”) po raz pierwszy zagrano we francuskich radiach 21 października. Jest to pierwszy album kanadyjskiego piosenkarza nagrany w całości na terenie Francji. Zawiera trzynaście tytułów, w których tworzeniu brali udział uznani artyści francuskiego rynku muzycznego, m.in. Jacques Veneruso, Davide Esposito, Pascal Obispo, Mike Ibrahim. Nad całością nagrania czuwał nie mniej ceniony realizator – Pierre Jaconelli, który na swoim koncie ma współpracę z takimi gwiazdami francuskiego variété jak: Calogero, Florent Pagny, czy Johnny Hallyday. Cechą wyróżniającą ten album od strony technicznej spośród pozostałych nagrań studyjnych Garou jest przede wszystkim fakt, że piosenkarz po raz pierwszy zajął się nie tylko nagrywaniem wokali, ale i uczestnictwem w procesie powstawania całej płyty. Artysta współtworzył teksty ("For You", "Mise à jour"), komponował ("Mise à jour") i grał na harmonijce ustnej. Piosenki są w języku francuskim, co na pewno zainteresuje wielbicieli francuskojęzycznej twórczości tego sympatycznego Kanadyjczyka. Wszystkie znajdujące się tutaj utwory są premierowe, w przeciwieństwie do poprzedniej płyty Garou (Gentleman Cambrioleur), gdzie mieliśmy do czynienia z coverami światowych przebojów. Na “Version Intégrale” znajdziemy nie 13 utworów – od nastrojowych ballad w stylu pop po szybkie kawałki bluesowe czy numery nagrane tylko z fortepianowym akompaniamentem. A wszystko to “przyprawione” głosem z charakterystyczną chrypką.